Storytelling

Δίνω ταυτότητα και ζωή στο brand σας μέσω της κατάλληλης αφήγησης

Επισκόπηση

Όλες οι επιχειρήσεις έχουν μια ιστορία να πούνε, και το brand σας δε διαφέρει. Το brand storytelling είναι ο καλύτερος τρόπος για τις b2b και startups εταιρίες για να συνδεθούν με το κοινό τους.

Είναι κάτι περισσότερο από μια απλή μορφή μάρκετινγκ περιεχομένου. Έχει αποδειχθεί ότι η κατάλληλη αφήγηση ιστοριών δημιουργεί συναισθηματικές συνδέσεις μεταξύ επιχείρησης και κοινού.

Το storytelling δεν είναι απλά ένα πιασάρικο σλόγκαν – είναι το θεμέλιο ολόκληρης της επιχείρησής σας. Μέρος της επιτυχία σας εξαρτάται από την αφήγηση μιας ελκυστικής, συναρπαστικής ιστορίας σχετικά με το τι σας κάνει να διαφέρετε από τις άλλες εταιρείες του κλάδου και πώς τα προϊόντα/υπηρεσίες σας μπορούν να βοηθήσουν το κοινό σας να πετύχει τους στόχους και τις ανάγκες τους.

Blogging Checklist

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Storytelling

To storytelling μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να συνδεθούν με τους πελάτες τους σε ένα βαθύτερο επίπεδο. Όταν γίνεται σωστά, η αφήγηση ιστοριών μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης, στην ενίσχυση της αφοσίωσης και ακόμη και να εμπνεύσει τους πελάτες να αναλάβουν δράση. Φυσικά, δε θα έχει απήχηση κάθε ιστορία σε κάθε πελάτη. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να κατανοήσετε το κοινό σας και να δημιουργήσετε μια ιστορία που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του.

Το κατάλληλο storytelling είναι διαφορετικό από εταιρεία σε εταιρεία αλλά απαιτεί μερικά βασικά στοιχεία τα οποία είναι κοινά.

Πρώτον, η ιστορία πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα και ελκυστική, να προσελκύει τον αναγνώστη από την αρχή.

Δεύτερον, θα πρέπει να είναι σχετική με την επωνυμία και να παρέχει κάποια εικόνα για το τι κάνει την επωνυμία μοναδική.

Τρίτον, η ιστορία θα πρέπει να ειπωθεί με τρόπο σαφή και συνοπτικό, χωρίς να είναι υπερβολικά περίπλοκη ή πωλησιακή.

Τέλος, πρέπει να αφήνει στον αναγνώστη μια θετική εντύπωση για το brand και να τον κάνει να θέλει να μάθει περισσότερα. Αν όλα αυτά τα στοιχεία υπάρχουν στο περιεχόμενο, τότε το storytelling θα βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας ισχυρότερης σχέσης μεταξύ του brand και των πελατών σας.

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, οι ιστορίες είναι ένας ισχυρός τρόπος σύνδεσης του κοινού με την επιχείρησή σας.

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εκπαιδεύσουν, να διασκεδάσουν και να εμπνεύσουν. Και όταν πρόκειται για μάρκετινγκ, μπορούν να αποτελέσουν έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο προώθησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Το τί είδους περιεχόμενο θα διαμοιράσετε και σε ποια Μέσα (Website, Blog, Social Media), έχει να κάνει καθαρά με τις ανάγκες και το budget που έχετε στη διάθεσή σας, γι’ αυτό το σκοπό.

Όσο καλύτερα ξέρετε το κοινό σας και όσο πιο επαγγελματίας είναι και ο κειμενογράφος που θα δημιουργήσει το storytelling πόσο πιο στοχευμένο και συναρπαστικό θα είναι το storytelling της επιχείρησής σας. 

Χρειάζεστε να αφηγηθείτε την ιστορία της επιχείρησής σας;

Κλείστε το ραντεβού σας τώρα και θα δημιουργήσω το storytelling του brand σας.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Scroll to Top