Blogging

Ποιοτικά άρθρα που φέρνουν traffic και προσελκύουν το κατάλληλο κοινό - στόχο

Επισκόπηση

Η επιχείρησή σας δεν είναι η μόνη που έχει περιεχόμενο στο διαδίκτυο. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Οι ανταγωνιστές σας διαθέτουν εκτός από website και blog.

Εκεί, δημοσιεύουν άρθρα στο blog τους. Οπότε αν θέλετε να ξεχωρίσετε χρειάζεστε συνεχώς νέο περιεχόμενο για τους επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες σας!

Εγώ μπορώ να δημιουργήσω υψηλής ποιότητας πρωτότυπα SEO-optimized άρθρα που θα σας διαφοροποιήσουν από τις άλλες επιχειρήσεις που προσφέρουν παρόμοια προϊόντα/υπηρεσίες με τη δική σας.

Με τον σωστό σχεδιασμό και τη δημιουργία άρθρων που ενημερώνουν και ελκύουν το κοινό, οι επισκέπτες θα επιστρέφουν ξανά και ξανά στη σελίδα σας.

Σε λίγο καιρό, θα χτίσετε μία σχέση εμπιστοσύνης η οποία θα δημιουργήσει περισσότερους πελάτες, άρα και κέρδη!

Blogging Checklist

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Blogging

Οι μηχανές αναζήτησης γενικά προτιμούν το μακροσκελές, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο για να σας κατατάξουν υψηλότερα στις SERPS (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης).

Επομένως, το blogging είναι μια από τις καλύτερες στρατηγικές για να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο ορατό και να προσελκύσετε νέους επισκέπτες που μπορεί να μετατραπούν σε πελάτες όταν ψάχνουν στο διαδίκτυο.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι το blogging δεν είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ με άμεσα αποτελέσματα. Το blog χρειάζεται χρόνο και συνέπεια για να αποδώσει, αλλά με την υπομονή έρχεται η ανταμοιβή! Μετά από 3 – 6 μήνες θα δείτε τα πρώτα πραγματικά αποτελέσματα.

Επειδή το blogging απαιτεί κάποιο budget καλό είναι για να μην ξοδεύετε άσκοπα τα χρήματά σας να κάνετε ένα blog content plan. Το πλάνο θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε συγκεκριμένη θεματολογία και λέξεις – κλειδιά αλλά και να παραμείνετε σταθεροί στους στόχους που θέσατε.

Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα στη ζωή, δεν υπάρχει σωστή απάντηση εδώ. Όλα εξαρτώνται από το είδος επιχείρησης, τις ανάγκες που έχει και τους στόχους που θέλει να πραγματοποιήσει.

Υπάρχουν επιτυχημένα blog posts τα οποία είναι των 300 λέξεων και άλλα των 2000 λέξεων.

Κάποια θέματα καλύπτονται με λιγότερες λέξεις και άλλα χρειάζονται περισσότερες. Επίσης, εξαρτάται και από τον τύπο του άρθρου. Αν θέλετε π.χ. να δημιουργήσετε έναν οδηγό τότε το κείμενο σίγουρα θα είναι πάνω από 2000 λέξεις.

Γενικά, συστήνω στους συνεργάτες μου τα κείμενα να είναι μεταξύ των 500 – 800 λέξεων.

Όσο αφορά τη συχνότητα δημοσίευσης, ισχύει και εδώ το ίδιο. Εξαρτάται…

Ιδανικά, 3-4 νέα άρθρα το μήνα είναι το ελάχιστο που χρειάζονται σε ένα επαγγελματικό blog ώστε να φέρει αποτελέσματα.

Το σημαντικότερο είναι η συνέπεια. Χωρίς συνέπεια, ο επισκέπτης ή πελάτης της επιχείρησης θα δυσαρεστηθεί και θα φύγει.

Γι’ αυτό προτείνω στους συνεργάτες μου, να καταλήγουν σε μία λύση που θα μπορούν να υποστηρίξουν με συνέπεια με το budget που διαθέτουν.

Με λίγα λόγια είναι προτιμότερο να έχουν τρία νέα κείμενα αλλά κάθε μήνα παρά τον ένα μήνα πέντε και τον άλλον δύο. Για να χτιστεί μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό, η συνέπεια είναι απαραίτητη.

Χρειάζεστε κείμενα για το blog σας;

Κλείστε το ραντεβού σας τώρα και θα δημιουργήσω τα κατάλληλα κείμενα που χρειάζεται το blog της επιχείρησής σας.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Scroll to Top